Sziasztok!
Először is elnézést a hosszú kimaradásért de nagyon elfoglalt voltam és most is rengeteg dologgal el vagyok maradva. történtek lámpa építések de nem volt időm dokumentálni. Most legyen itt egy gyári érintetlen lámpa mert ilyen még nem volt.
Gyári lámpa tesztet még nem csináltam itt a blogon. De miért ne férne el egy gyári lámpa tesztje mivel fejlámpákat elég ritkán szoktak tuningolni.
HC60 első benyomások:
Kuponnal 36$ volt így akkuval és beépített töltővel nem is számít drágábbnak egy 28$-ra kuponozott Skilhunt H03-nál amit első körben mindenkinek ajánlani szoktam ha nem csak a legolcsóbb hanem jó minőségű megbízható fejlámpát akar venni hosszú távra megfizethető áron.
Ez egy lassan kifutó modell mivel érkezik a HC65 ami már több ledes, de most éppen ezért elég jó áron lehet ezt megcsípni akkuval, beépített töltővel.
Tömege akkuval 154 gramm fejpánttal mindennel ami 20 grammal nehezebb a H03-nál de a homlokra fekvő műanyag része annyira nagy felületű és stabil, hogy egyáltalán nem zavaró.
A hátsó lapja műanyag, hogy merev legyen és az én homlokomra pont kényelmesen rásimul, de a két karika ami a lámpát tartja gumi ami a műanyaggal van egybeöntve. Így rugalmas de tapad a lámpához hogy könnyen ne állítódjon el.
Ami meglepett, hogy az előlapja ami a lencsét és a gombot tartja műanyag.
Azt hittem alu lesz mint a HC90-nek.
Alul és felül nézve mintha meg lenne hajolva. Elsőre azt hittem a csavarok túl vannak veszítve de csak ilyen enyhén íves design és itt csalták el az ívet.
Nem mondom hogy nem jó csak a hőleadásban segíthetett volna. Mivel csak este szórakoztam vele meg ma reggel 5-kor segített kijutni az autóhoz a melegedésről semmit se tudok.3,7V-os akkuval 600 lument mértem. Most épp tölt. A töltő megoldás nagyon tetszik ahogy a kupakkal lezárták és megmaradt a teljes vízállóság.
Valahogy a kis kihajtós gumi kupakokban nem tudok megbízni. Leszakadhat, kinyílhat stb.
A másik oldali kupakot letekerve az akkumulátort érjük el. Ez egy 18650 akku amit mellékelnek hozzá, és egy kis műanyag koronggal leszigetelve érkezik nehogy a csomagban bekapcsolódjon. A mellékelt akku egy védett button top 3400mAh kapacitású nitecore akku ami valószínűleg egy Panasonic NCR18650B-t rejt a címke alatt.
A lámpa működik 2 CR123 vagy RCR123 elemmel, akkuval is. De csak button top akku jó bele.
A kupak feltekerésekor amint áramot kap a lámpa a gomb mögötti kék leddel kivillogja az akku feszültségét tized pontossággal. Ugyanez a led töltés közben villog. Majd a töltés befejeztét folyamatos kék fénnyel jelzi.
A fejpánt könnyen felhelyezhető és kényelmes. A menetek be vannak kenve szilikonzsírral így sima futásúak. Tartozékok között az akku mellett van még töltőkábal, használati utasítás angolul valamint két tartalék O-gyűrű a menetekhez, egy pót gumigomb és egy téglalap alakú tömítés ami az előlap alá való.
Kezelés:
Kikapcsolt állapotból a gombot röviden megnyomva minimum fokozaton kapcsol be. Ha 2 másodpercig nyomva kapcsoljuk be akkor a legutolsó használt módba lép. Ha 3 másodpercnél tovább nyomjuk bekapcsoláskor akkor a legnagyobb fokozatba lép. Kikapcsolt állapotból dupla kattintással stroboszkópba lép, majd rövid nyomásokkal léptethetünk SOS és helyzetjelző beacon villogásra. Kilépni a villogó módokból kikapcsolással tudunk ami egy hosszú gombnyomás.
ha be van kapcsolva rövid gombnyomásokkal léptethetünk az 5 fokozat között. Hosszú gombnyomással kikapcsolás.
Mivel tegnap este kaptam kézbe túl sok tapasztalatom még nincs vele de a led egy hideg fényű XM-L2 U4 led ami a pici sima reflektorral elvisz 40m-re is de ennek ellenére van elég szórt fénye is és közel sem zavaró.
Melegedésről, üzemidőkről nem tudok eddig nyilatkozni. Pontosabb mérésekkel később kibővítem a cikket. hosszabb használat után.
Köszönöm ha ezt is elolvastátok de 1-2 hét múlva érdemes majd visszatérni, mert leírom a hosszabb távú véleményem is.